• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • نقاشی و طراحی تی شرت توسط هنرمند ایتالیایی در حمایت از انقلاب سبز

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰


    سبز سبزم :این نوشته ترجمه یاداشت این هنرمند  است  درباره نقاشی اش و انگیزه اش در حمایت  از جنبش سبز ؛
    "من این نقاشی را بر اساس شرایط سیاسی ایران کشیدم ، و همین جا میخواهم با صدای بلند به اپوزیسیون سبزکه در اعتراض به تقلب در انتخابات ایجاد شده اعلام  کنم که شما در این مبارزه برای آزادی تنها نیستید...
    دراین نقاشی طرح خامنه ای و احمدی نژاد  را با هدف اشاره به خونخواری  این دو کشیدم ، و این کلمه را با توجه به کمبود اطلاعات در مورد زبان فارسی سعی کردم در نقاشی تصویر کنم .
    و با ایهام گرفتن از رنگهای پرچم ایران سعی کردم برتری جنبش سبز را بر خامنه ای و احمدی نژاد نشان دهم .
    علاقه من در شروع این کار ریشه در انقلاب ۳۰ سال گذشته است که به علت بازی قدرت بین شوروی سابق و غرب بر سر ایران صورت گرفت است، انقلابی که تمامی نارضایتی  حال حاضر مردم ایران از ان سر چشمه می گیرد ، انقلاب ایران و قصابانی که این حکومت را در اختیار دارند تبدیل به همان حکومتی شده اند که زمانی ابراز تنفر از ان داشتند،در واقع بسیج همان ساواک و خامنه ای همان شاه است.
    نکته جالب که توجه من را جلب کرده این است که با توجه به  تمام شعار هایی که رییس جمهور این حکومت می دهد همیشه در یک تضاد بزرگ به سر برده است .
    با وجود ضرب و شتم ناحق ، کدهای اخلاقی اجباری ، اعدام و سنگسار ،و زندان و غیره ،،،ایران در حال شکفتن می باشد ، ایران با داشتن فرهنگ قدیمی و بزرگ و ارتباطی عمیق با تمامی دنیا و همچنان آزادی و برابری خواهی مردم ان ، پس از سقوط این حکومت در زباله دان تاریخ ، تبدیل به کشوری آزاد خواهد شد ،کشوری که هر روز پیشرفت هنر و علم را در ان شاهد خواهیم بود." 
    در انتها چند عکس از تی شرت هایی که این هنرمند در حمایت از مردم ایران زمین طراحی کرده است را ببینید .

    به امید ایرانی آزاد و مردمی آزادتر 

    آزادی در ایران من حالا 

    ما بیشماریم 

    مقاومت از بام خانه ها 

    خون من رنگینتر از مردم نیست ، من برای مردن آماده ام - میرحسین موسوی 

    حکومت روحانیون را پایان دهید 

    تهران در آتش است 

    اسلحه دموکراسی 

    بسوز تهران بسوز 
     لینک اصلی به وب سایت این هنرمند

    1 نظرات:

    1. ناشناس گفت...:

      در مورد مطالبی که اشاره کردید ممکن است به درد من بخورد بیشتر توضیح دهید.

    ارسال یک نظر